Počet záznamov: 1  

Fanoušci, diváci, nebo zákazníci?

  1. Názov Fanoušci, diváci, nebo zákazníci?
    Autorské údajeD. Köppl
    Autor Köppl D.
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 2, č. 1 (Leden 2005), s. 6-9. - Praha : Economia, 2005. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing mix * podpora predaja * firmy * značky výrobkov * spotrebitelia * komunikácia marketingová * sponzorovanie * šport * kultúra * médiá
    AnotáciaSponzorská aktivita firiem súčasťou marketingového mixu. Sponzorovanie športových udalostí a zviditeľnenie značky. Rôzne druhy sponzoringu. Aký má sponzoring prínos pre firmu. Výber ideálneho prostredia a kontrola vynaložených investícií. Sponzoring a komunikačné ciele firmy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-12 + 9 príl

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.