Počet záznamov: 1
Implementácia geografických informačných systémov v marketingovom manažmente
Názov Implementácia geografických informačných systémov v marketingovom manažmente Preklad názvu Implementation o geografic information systems in marketing management Autorské údaje Štefan Žák Autor Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument IBC. International business cooperation. Roč. 16, č. 1 (2005), s. 9, 15. - Bratislava : INFORMEX, 2005. ISSN 1336-2828 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 330.47 - Teória informácií v ekonomike. Ekonomická informatika Heslá marketing manažment * systémy informačné geografické * lokalizácia * supermarkety * banky * služby * sektor súkromný * sektor verejný Anotácia Vzrastajúci počet fungujúcich GIS v súkromnom aj verejnom sektore. Syntézu GIS a marketingu nazývame geomarketing. Geomarketing ako silný marketingový nástroj, ktorý umožňuje vizualizáciu, analýzu údajov a informácií celej firmy na mapovom podklade. Pre túto oblasť je typické synergické využívanie polohopisných a sociogeografických informácií na lokalizáciu miest s najvhodnejším potenciálom. Umožňuje to rozhodovať o vhodnosti výstavby supermarketov, pobočiek bánk alebo lokalizácie nových služieb. GIS sa v súčasnosti stávajú súčasťou balíka kancelárskych programov ovládateľných bežnými užívateľmi. Definovanie cieľových segmentov - jedna zo základných úloh marketingu.. Analýza geodemografických údajov - prehľad o regionálnom rozdelení trhového potenciálu. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ (1) - ČLÁNKY Archív EPC E05 01040-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 1-4
článok
Počet záznamov: 1