Počet záznamov: 1
Rozvojové trendy marketingu na prahu 21. storočia
Názov Rozvojové trendy marketingu na prahu 21. storočia Autorské údaje Viera Čihovská Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 2, č. 3-4 (2004), s. 7-10. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing diferencovaný * marketing environmentálny * marketing manažment * nástroje marketingové * globalizácia * konkurencia * technológia * ekológia * komunikácia * reklama * podpora predaja Anotácia Prístup podnikateľských subjektov ku globalizačným tendenciám. Rozvoj marketingu v podmienkach globalizácie. Faktory ovplyvňujúce rámcové smerovanie marketingu. Vplyv globalizačných procesov na marketingové aktivity v praxi.Výsledky výskumného projektu ohľadne aplikácie nástrojov marketingu v praxi. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E04 00592-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2004: 1-4
článok
Počet záznamov: 1