Počet záznamov: 1
Metódy faktorovej analýzy v marketingu
Názov Metódy faktorovej analýzy v marketingu Preklad názvu Methods of factors analysis in marketing Autorské údaje Branislav Pacák, Daniela Sivašová Autor Pacák Branislav Spoluautori Sivašová Daniela EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHI Zdrojový dokument Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 4, č. 1 (marec 2005), s. 95-99. - Nové Zámky : Secos, 2005. ISSN 1336-1732 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 519.2 - Pravdepodobnosť a matematická štatistika Heslá marketing * analýza faktorová * výskum dopytu * spoločnosti obchodné * dodávatelia * informácie Anotácia Metódy zníženia dimenzie v marketingu. Metódy faktorovej analýzy. Ilustračný príklad. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E05 00426-001, FHI - Archív EPC, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 1-4
článok
Počet záznamov: 1