Počet záznamov: 1
Marketing kultúry a možnosti jeho uplatnenia v opernom divadle
SYS 0028155 LBL 01956naa$$2200373$$$450$ 005 20240502071429.9 100 $a 20050430a2005łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Marketing kultúry a možnosti jeho uplatnenia v opernom divadle $f Mária Tajtáková 330 $a Problematika uplatnenia marketingu kultúry, a to konkrétne v oblasti operného umenia. Analýza situácie v troch slovenských operných divadlách z hľadiska využívania marketingových metód v ich manažmente. Návrh relevantných marketingových nástrojov, ktoré možno uplatniť v opernom divadle. Prezentácia výsledkov výskumu operných domov na Slovensku. Porovnávanie diváckej politiky a politiky marketingového mixu skúmaných objektov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0089671 $1 011 $a 1336-1732 $1 200 1 $a Nová ekonomika $d <The> New economy $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $z eng $v Roč. 4, č. 1 (marec 2005), s. 132-137 $1 210 $a Nové Zámky $c Secos $d 2005 541 1-
$a Marketing in culture and posibilities of its application in an opera house 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002980 $a kultúra 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006724 $a umenie 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0022431 $a Tajtáková $b Mária $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20050430 $g AACR2
Počet záznamov: 1