- Marketing kultúry a možnosti jeho uplatnenia v opernom divadle
Počet záznamov: 1  

Marketing kultúry a možnosti jeho uplatnenia v opernom divadle

  1. Názov Marketing kultúry a možnosti jeho uplatnenia v opernom divadle
    Preklad názvuMarketing in culture and posibilities of its application in an opera house
    Autorské údajeMária Tajtáková
    Autor Tajtáková Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 4, č. 1 (marec 2005), s. 132-137. - Nové Zámky : Secos, 2005. ISSN 1336-1732
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * nástroje marketingové * Slovensko * marketing mix * kultúra * stratégia marketingová * umenie
    AnotáciaProblematika uplatnenia marketingu kultúry, a to konkrétne v oblasti operného umenia. Analýza situácie v troch slovenských operných divadlách z hľadiska využívania marketingových metód v ich manažmente. Návrh relevantných marketingových nástrojov, ktoré možno uplatniť v opernom divadle. Prezentácia výsledkov výskumu operných domov na Slovensku. Porovnávanie diváckej politiky a politiky marketingového mixu skúmaných objektov.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE05 00873-009, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.