Počet záznamov: 1
Marketing kultúry a možnosti jeho uplatnenia v opernom divadle
Názov Marketing kultúry a možnosti jeho uplatnenia v opernom divadle Preklad názvu Marketing in culture and posibilities of its application in an opera house Autorské údaje Mária Tajtáková Autor Tajtáková Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 4, č. 1 (marec 2005), s. 132-137. - Nové Zámky : Secos, 2005. ISSN 1336-1732 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * nástroje marketingové * Slovensko * marketing mix * kultúra * stratégia marketingová * umenie Anotácia Problematika uplatnenia marketingu kultúry, a to konkrétne v oblasti operného umenia. Analýza situácie v troch slovenských operných divadlách z hľadiska využívania marketingových metód v ich manažmente. Návrh relevantných marketingových nástrojov, ktoré možno uplatniť v opernom divadle. Prezentácia výsledkov výskumu operných domov na Slovensku. Porovnávanie diváckej politiky a politiky marketingového mixu skúmaných objektov. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E05 00873-009, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 1-4
článok
Počet záznamov: 1