Počet záznamov: 1
Elektronický obchod
Názov Elektronický obchod Autorské údaje Monika Matušovičová Autor Matušovičová Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Vybrané problémy obchodnej a marketingovej terminológie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej na počesť Prof. Marty Kulčákovej, CSc.. S. 82-84. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. ISBN 80-225-1185-4 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 681.3.004.14 - Využitie počítačov Heslá obchod elektronický * terminológia * štandardizácia * trh spotrebiteľský Anotácia Elektronický obchod, ktorý je spojený s elektronickým prenosom obchodných informácií a dokumentov, zabezpečuje realizáciu bezbariérových, rýchlych, spoľahlivých a v reálnom čase bežiacich obchodov. Nové pojmy v elektronickom obchode - elektronický obchod, elektronický podnik, elektronická ekonomika. Význam elektronického obchodu pre zákazníkov. Elektronický obchod pre koncového používateľa - spotrebiteľský trh, elektronický obchod medzi podnikateľskými subjektami - medzipodnikový trh. Štandardizácia v elektronickom obchode. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1