Počet záznamov: 1  

Strategie modrého oceánu

  1. Názov Strategie modrého oceánu : umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hry
    Autorské údajeW. Chan Kim & Renée Mauborgne
    Autor Kim W. Chan
    Spoluautori Mauborgne Renée
    Ďalší autori Grusová Irena (Prekladateľ)
    Vydavateľské údajePraha : MANAGEMENT PRESS , 2005, dotlač 2012. - 236 s.
    Edícia Knihovna světového managementu , Sv. 15
    ISBN80-7261-128-3 , 978-80-7261-128-7 (dotlač)
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.137 - Konkurencia
    Heslá stratégia marketingová * stratégia podnikateľská * konkurencia trhová * konkurencieschopnosť * segmentácia trhu * výrobky nové * stratégia podniková * stratégia obchodná * riadenie podnikové
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.9, z toho voľných 4, prezenčne 5
    Signatúra800801, 800881, 803490, 804042, 806287, 811699, 824420, 836820, 868044

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    800801SEKSklad knižničného fonduvoľný
    800881SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    811699SEKSklad knižničného fonduvoľný
    824420SEKSklad knižničného fonduvoľný
    868044SEKSklad knižničného fonduvoľný
    804042FPMKnižnica Fakulty podnikového manažmentulen prezenčne
    806287FPMKnižnica Fakulty podnikového manažmentulen prezenčne
    803490OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne
    836820OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.