Počet záznamov: 1
Strategie modrého oceánu
Názov Strategie modrého oceánu : umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hry Autorské údaje W. Chan Kim & Renée Mauborgne Autor Kim W. Chan Spoluautori Mauborgne Renée Ďalší autori Grusová Irena (Prekladateľ) Vydavateľské údaje Praha : MANAGEMENT PRESS , 2005, dotlač 2012. - 236 s. Edícia Knihovna světového managementu , Sv. 15 ISBN 80-7261-128-3 , 978-80-7261-128-7 (dotlač) Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.137 - Konkurencia Heslá stratégia marketingová * stratégia podnikateľská * konkurencia trhová * konkurencieschopnosť * segmentácia trhu * výrobky nové * stratégia podniková * stratégia obchodná * riadenie podnikové Báza dát KNIHY Počet ex. 9, z toho voľných 4, prezenčne 5 Signatúra 800801, 800881, 803490, 804042, 806287, 811699, 824420, 836820, 868044
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 800801 SEK Sklad knižničného fondu voľný 800881 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 811699 SEK Sklad knižničného fondu voľný 824420 SEK Sklad knižničného fondu voľný 868044 SEK Sklad knižničného fondu voľný 804042 FPM Knižnica Fakulty podnikového manažmentu len prezenčne 806287 FPM Knižnica Fakulty podnikového manažmentu len prezenčne 803490 OBF Knižnica Obchodnej fakulty len prezenčne 836820 OBF Knižnica Obchodnej fakulty len prezenčne
Počet záznamov: 1