Počet záznamov: 1  

Mikromarketingem k zákazníkovi

  1. SYS0032974
    LBL
      
    01253naa$$2200265$$$450$
    005
      
    20231018124958.4
    100
      
    $a 20050905a2005łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Mikromarketingem k zákazníkovi $f Pavel Cechl
    330
      
    $a Mikromarketing ako jedna z možných ciest k získaniu zákazníkov. Čím sa zaoberá mikromarketing. Výhody trhových segmentov. Trhová segmentácia a efektívne zacielenie reklamy. Demografické a geografické hľadisko segmentácie. Cesta k poznaniu zákazníka. Kvantitatívny a kvalitatívny výskum. Význam dotazníkov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0089615 $1 011 $a 1211-7315 $1 200 1 $a Marketing magazine $v Roč. 9, č. 7/8 (2005), s. 24-25 $1 210 $a Praha $c Mladá fronta $d 2005
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003362 $a mikromarketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004211 $a plán marketingový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005650 $a segmentácia trhu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001857 $a dotazníky
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z cze $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0073709 $a Cechl $b Pavel $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20050905 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.