Počet záznamov: 1
Mikromarketingem k zákazníkovi
SYS 0032974 LBL 01253naa$$2200265$$$450$ 005 20231018124958.4 100 $a 20050905a2005łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Mikromarketingem k zákazníkovi $f Pavel Cechl 330 $a Mikromarketing ako jedna z možných ciest k získaniu zákazníkov. Čím sa zaoberá mikromarketing. Výhody trhových segmentov. Trhová segmentácia a efektívne zacielenie reklamy. Demografické a geografické hľadisko segmentácie. Cesta k poznaniu zákazníka. Kvantitatívny a kvalitatívny výskum. Význam dotazníkov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0089615 $1 011 $a 1211-7315 $1 200 1 $a Marketing magazine $v Roč. 9, č. 7/8 (2005), s. 24-25 $1 210 $a Praha $c Mladá fronta $d 2005 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003362 $a mikromarketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004211 $a plán marketingový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005650 $a segmentácia trhu 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001857 $a dotazníky 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z cze $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0073709 $a Cechl $b Pavel $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20050905 $g AACR2
Počet záznamov: 1