Počet záznamov: 1
Moderní formy direct marketingu
Názov Moderní formy direct marketingu Autorské údaje Dagmar Palátová Autor Palátová Dagmar Zdrojový dokument Ekonomika firiem 2002 : zborník z medzinárodnej konferencie : Košice, 11.-12.9.2002. S. 312-315. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2002. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2002 / Bobáková Viktória ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. ISBN 80-225-1583-3 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing priamy * nástroje marketingové * komunikácia * komunikácia marketingová * technológie komunikačné * internet * reklama * pošta elektronická Anotácia Medzi moderné formy direct marketingových nástrojov patria predovšetkým nástroje úzko späté s prostredím Internetu a svetom komunikačných technológií. Medzi nové formy, ktoré sa rýchlo presadzujú, zaraďuje sa tiež e-mail, reklamné bannery, www stránky, FAQ sekcie, diskusné fóra a konferencie, www formuláre, interaktívne komunikačné systémy, vernostné programy a telemarketing s využitím mobilých telefónov. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1