Počet záznamov: 1
Nové paradigmy marketingu v procese globalizácie trhov
Názov Nové paradigmy marketingu v procese globalizácie trhov Preklad názvu New Paradigm of Marketing in the Process of Market Globalization Autorské údaje Viera Čihovská, Jaroslav Kita Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu a hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. Roč. 53, č. 6 (2005), s. 611-625. - Bratislava : Ústav slovenskej a svetovej ekonomiky SAV, 2005. ISSN 0013-3035 Poznámky I6-SR 160015/02 Rozvojové trendy v marketingu na prahu 21. storočia: vybrané problémy teórie a aplikácie nástrojov marketingu v praxi Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá globalizácia * marketing * stratégia marketingová * marketing mix * manažment * štandardizácia * adaptácia Anotácia Podstata, význam a vývoj marketingu. Marketing v podmienkach globalizácie. Marketingové stratégie pre svetový trh. Štandardizácia. Štandardizácia marketingového mixu. Vplyv globalizačných procesov na marketingové aktivity v praxi. Kategória EPC Vedecké práce v domácich karentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (4) - KNIHY Archív EPC E05 00876-002, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 6-10
článok
Počet záznamov: 1