Počet záznamov: 1
Maloobchod SR v kontexte etablovania zahraničných obchodných reťazcov
Názov Maloobchod SR v kontexte etablovania zahraničných obchodných reťazcov Preklad názvu Retailing in Slovakia in the context of established foreign retail chains Autorské údaje Vanda Lieskovská Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 15, č. 3 (2005), s. 20-23. - Praha : Česká marketingová společnost, 2005. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh Heslá maloobchod * Slovensko * reťazce obchodné * správanie spotrebiteľa Anotácia Približne pred desiatimi rokmi začali prenikať na stredo a východoeurópsky trh medzinárodné maloobchodné firmy priťahované víziou desiatok miliónov potenciálnych zákazníkov. Aj na Slovensku sa prejavuje kvantitatívny nárast maloobchodnej siete, ale aj kvalitatívny rast. Celkový obrat TOP 10 na Slovensku za posledných 6 rokov. Spotrebiteľské správanie na maloobchodnom trhu. Spotrebiteľské správanie pri výbere nákupného miesta vo Východoslovenskom regióne - výsledky výskumu. Kategória EPC Rôzne publikácie a dokumenty, ktoré nemožno zaradiť do žiadnej z predchádzajúcich kategórií Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E05 01203-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 1-4
článok
Počet záznamov: 1