Počet záznamov: 1  

Komunikácia obsahu podnikovej stratégie

  1. Názov Komunikácia obsahu podnikovej stratégie
    Autorské údajeAneta Hintošová
    Autor Hintošová Aneta EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Zdrojový dokument Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 1, č. 2 (2005), s. 23-26. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2005. ISSN 1336-7137
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá stratégia podniková * komunikácia firemná * riadenie strategické * manažment * médiá * Slovensko * technológie komunikačné
    AnotáciaProces strategického riadenia v zásade pozostáva z dvoch základných častí, a to formulácie stratégie a jej implementácie. Spojnicu medzi nimi predstavuje komunikácia obsahu podnikovej stratégie vytvorenej vrcholovým manažmentom podniku vo vzťahu k manažérom na nižších úrovniach, ako kľúčovým realizátorom stratégie. Príspevok pojednáva o komunikácii stratégie, jej rozsahu, komunikačných médiách, pričom sa zameriava najmä na identifikáciu úrovne komunikácie stratégie vo vybraných podnikoch v Slovenskej republike.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE05 01302-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF80 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.