Počet záznamov: 1
Tematické gastroakce: hlavně marketingový tah
Názov Tematické gastroakce: hlavně marketingový tah Autorské údaje Petr Manuel Ulrych Autor Ulrych Petr Manuel Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 9, č. 11 (2005), s. 44-45. - Praha : Mladá fronta, 2005. ISSN 1211-7315 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 640.2/.4 - Vedenie stravovacích zariadení. Vedenie ubytovacej a pohostinskej činnosti. Spoločné stravovanie. Ubytovanie Heslá gastronómia * reštaurácie * marketing * klienti * služby * kvalita * personál Anotácia Usporiadanie tematických gastroakcií v reštauráciách. Gastroakcia zameraná na finálneho spotrebiteľa. Ekonomický prínos gastroakcie. Sezónny charakter a dostupnosť k surovinám. Prezentácia profesionálnej úrovne personálu. Prezentácia národných kuchýň a využitie cudzieho know-how. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 7-12
článok
Počet záznamov: 1