Počet záznamov: 1
Lze předvídat loajalitu zákazníků?
Názov Lze předvídat loajalitu zákazníků? Autorské údaje Martin Venzl Autor Venzl Martin Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 2, č. 12 (Prosinec 2005), s. 28-29. - Praha : Economia, 2005. ISSN 1214-9594 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * konkurencieschopnosť * produkty * služby * zákazníci * lojálnosť zákazníkov * prieskum spotrebiteľský Anotácia Vernosť zákazníckej bázy ako jeden z dôležitých predpokladov na prežitie podniku v konkurenčnom prostredí. Lojálnosť ako emocionálny postoj zákazníka k výrobkom a službám. Na čo sa pýtať pri prieskume. Najdôležitejšia otázka. Extrémne spokojní a extrémne nespokojní zákazníci. Získavanie okamžitých informácií a názorov zákazníkov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 1-12 + 9 príl
článok
Počet záznamov: 1