Počet záznamov: 1
Starbucks: ako Howard Schultz zavoňal v káve biznis
Názov Starbucks: ako Howard Schultz zavoňal v káve biznis Autorské údaje Pavel Kováč, Jozef Ryník Autor Kováč Pavel Spoluautori Ryník Jozef Zdrojový dokument Profit : ľudia - peniaze - podnikanie. Č. 2 (25. januára 2006), s. 22-25. - Bratislava : TREND HOLDING, s.r.o., 2006. ISSN 1335-4620 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá podnikanie * podnikatelia * manažéri * obchod * reťazce obchodné * káva * USA Anotácia História americkej firmy Starbrucks známej v obchode s kávou. Howard Schultz, marketingový riaditeľ spoločnosti, a jeho filozofia podnikania. Expanzia spoločnosti na európsky trh. Starbrucks terčom útokov anarchistov a zelených. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2006: 1-16 + 2 príl.
článok
Počet záznamov: 1