Počet záznamov: 1  

Veletržní expozice: klíč k úspěchu

  1. Názov Veletržní expozice: klíč k úspěchu
    Autorské údajeDana Menšíková
    Autor Menšíková Dana
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 10, č. 1 (2006), s. 18-19. - Praha : Mladá fronta, 2006. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Heslá výstavy * veľtrhy * komunikácia masová * prezentácia firemná * spoločnosti * personál * propagácia * prieskum trhu * inovácia
    AnotáciaPríprava scenára pre expozíciu. Inovácie - korenie každej expozície. Komunikácia na stánku. Organizácia a personál výstavy. Úloha jednotlivých pracovníkov na výstave. Prieskum trhu na veľtrhu. Propagácia a práca s verejnosťou.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.