Počet záznamov: 1
Maloobchodní trh v Číně - trendy a atraktivity
Názov Maloobchodní trh v Číně - trendy a atraktivity Autorské údaje Jan Kramoliš Autor Kramoliš Jan Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 3, č. 1 (Leden 2006), s. 15. - Praha : Economia, 2006. ISSN 1214-9594 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.37 - Maloobchod Heslá obchod * obchod medzinárodný * maloobchod * trh * infraštruktúra * obyvateľstvo * mestá * dediny * spotrebitelia * spolupráca medzinárodná * investície zahraničné Anotácia Čína na čele rebríčka záujmu medzinárodných spoločností a výrobcov. Polarizácia maloobchodného trhu. Rýchly ekonomický rast Číny a vytvorenie strednej vrstvy spotrebiteľov. Roztrieštenosť čínskeho maloobchodného trhu. Nedostatky v infraštruktúre. Hrozba obchodných sankcií zo strany USA a Európy. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2006: 1-12 + 8 príl.
článok
Počet záznamov: 1