Počet záznamov: 1
Obchodná terminológia, frazeológia a frazémy
Názov Obchodná terminológia, frazeológia a frazémy Autorské údaje Mikuláš Šupín Autor Šupín Mikuláš Zdrojový dokument Vedecká rozprava k problémom terminológie obchodu, obchodných vied a marketingu obchodu : zborník k vedeckému projektu VEGA 1/0478/03 v redakcii Kristíny Viestovej. S. 39-45. - Bratislava : Katedra marketingu OBF EU, 2005 / Viestová Kristína ; Vedecká rozprava k problémom terminológie obchodu, obchodných vied a marketingu obchodu ; Obchodná fakulta EU Katedra marketingu. ISBN 80-225-2102-7 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 8 - Jazykoveda. Filológia. Literatúra Heslá terminológia * obchod * prekladatelia * pojmy * jazyky cudzie Anotácia Nové problémy a dimenzie vyplývajúce z aktuálnej potreby tvorby novej odbornej terminológie z oblasti obchodu. Ide predovšetkým o problém adekvátneho zachytenia prebiehajúcich zmien (otázka výberu prameňov, ich hodnovernosti), prístupnosti a spoľahlivosti inojazyčných prameňov, odborného i jazykového posúdenia a zhodnotenia novozískaného materiálu (štatút nových slov, konkurencia cudzích a domácich termínov, vzťah existujúcej normy a živej odbornej praxe či spisovnej a nespisovnej vrstvy terminológie a pod.) Frazeológia a frazémy. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1