Počet záznamov: 1  

Česká veřejnost a reklama

  1. SYS0040193
    LBL
      
    01411naa$$2200289$$$450$
    005
      
    20231114075604.0
    100
      
    $a 20060323a2006łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Česká veřejnost a reklama $f Jitka Vysekalová, Martina Rubášová
    330
      
    $a Výsledky výskumu postojov českej verejnosti k reklame v roku 2005. Výskum prebehol metódou riadených osobných rozhovorov na reprezentatívnom súbore občanov vo veku od 15 rokov. Vnímanie intezity reklamy v jednotlivých médiách. Všeobecný postoj k reklame, postoje k reklame na cigarety, alkohol, volne predajné lieky a potravinové doplnky, postoje k využívaniu erotických a sexuálnych motívov v reklame.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0109589 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 16, č. 1 (2006), s. 4-6 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2006
    541
    1-
    $a <The> Czech public and advertising
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003802 $a občania
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004552 $a postoje
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum
    610
    1-
    $a 2005
    675
      
    $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0052858 $a Vysekalová $b Jitka $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0010658 $a Rubášová $b Martina $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20060323 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.