Počet záznamov: 1
Význam a efektivnost marketingových komunikací vzdělávacích institucí
Názov Význam a efektivnost marketingových komunikací vzdělávacích institucí Preklad názvu The importance and effectiveness of marketing communication for educational institucions Autorské údaje Radomila Soukalová Autor Soukalová Radomila Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 16, č. 1 (2006), s. 14-16. - Praha : Česká marketingová společnost, 2006. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá školy vysoké * konkurencia * študenti * absolventi * zamestnávatelia * komunikácia marketingová * komunikácia externá * efektívnosť Anotácia Komunikácia v oblasti vzdelávania a jej formy. V konkurenčnom prostredí sa vzdelávacie inštitúcie zamýšľajú nad potrebou efektívnej komunikácie so svojimi cieľovými skupinami. Identifikácia cieľových skupín, poznanie ich atraktívnosti a nájdenie spôsobu, ako s nimi komunikovať - základný krok pri tvorbe komunikačnej stratégie vzdelávacích inštitúcií. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2006: 1-4
článok
Počet záznamov: 1