Počet záznamov: 1  

Riadenie vzťahov so zákazníkmi ako zdroj zvyšovania konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte vstupu do EU

  1. SYS0040470
    LBL
      
    01635nam$$2200385$$$450$
    005
      
    20240104133927.5
    100
      
    $a 20060331d2005łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Riadenie vzťahov so zákazníkmi ako zdroj zvyšovania konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte vstupu do EU $e dizertačná práca $f Ľuboslava Novotná $g školiteľ: Elvíra Dudinská
    210
      
    $a Košice $d 2005
    215
      
    $a 141 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001952 $a ekonomika nová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003258 $a mechanizmus trhový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002048 $a Európska únia
    675
      
    $a 338.24 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000156 $x Hospodárske riadenie
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0074228 $a Novotná $b Ľuboslava $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0023143 $a Dudinská $b Elvíra $p EUBPHFKMR $4 727 $T Katedra marketingu a obchodu PHF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001139 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20060331 $g AACR2

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.