Počet záznamov: 1  

Digitalizace rádia - nové přístupy k zákazníkovi

  1. Názov Digitalizace rádia - nové přístupy k zákazníkovi
    Autorské údajeMichal Jurčík
    Autor Jurčík Michal
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 3, č. 4 (Duben 2006), s. 26-28. - Praha : Economia, 2006. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 681.3 - Stroje a zariadenia na spracovanie dát. Počítače
    Heslá rozhlas * televízia * digitalizácia * technológie komunikačné * technológie informačné * internet * štandardy
    AnotáciaZačiatky digitalizácie rozhlasového vysielania v 80. rokoch minulého storočia v USA a vo Veľkej Británii. Najrozšírenejšie štandardy: DAB - určený pre mobilnejší príjem rádia a štandard DVB-T, ktorý je určený pre televíziu. Prínosy digitalizácie rozhlasu vo Veľkej Británii. DAB v krajinách Škandinávie. Ďalšie nové štandardy pre digitálne vysielanie. Situácia v USA. Digitalizácia rozhlasu v Českej republike.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-12 + 8 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.