Počet záznamov: 1
Digitalizace rádia - nové přístupy k zákazníkovi
Názov Digitalizace rádia - nové přístupy k zákazníkovi Autorské údaje Michal Jurčík Autor Jurčík Michal Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 3, č. 4 (Duben 2006), s. 26-28. - Praha : Economia, 2006. ISSN 1214-9594 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 681.3 - Stroje a zariadenia na spracovanie dát. Počítače Heslá rozhlas * televízia * digitalizácia * technológie komunikačné * technológie informačné * internet * štandardy Anotácia Začiatky digitalizácie rozhlasového vysielania v 80. rokoch minulého storočia v USA a vo Veľkej Británii. Najrozšírenejšie štandardy: DAB - určený pre mobilnejší príjem rádia a štandard DVB-T, ktorý je určený pre televíziu. Prínosy digitalizácie rozhlasu vo Veľkej Británii. DAB v krajinách Škandinávie. Ďalšie nové štandardy pre digitálne vysielanie. Situácia v USA. Digitalizácia rozhlasu v Českej republike. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2006: 1-12 + 8 príl.
článok
Počet záznamov: 1