Počet záznamov: 1
Aktuální problémy francouzské marketingové komunikace
Názov Aktuální problémy francouzské marketingové komunikace Autorské údaje Jana Boučková Autor Boučková Jana Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 16, č. 2 (2006), s. 23-25. - Praha : Česká marketingová společnost, 2006. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá komunikácia marketingová * reklama * televízia * Francúzsko Anotácia Súčasný stav reklamnej a marketingovej komunikácie vo Francúzsku. Minorita a jej účasť v reklame, regulácia reklamy. Právna úprava v oblasti televíznej reklamy nazývaná "televízia bez hraníc". Relatívne malá sila televízie vo Francúzsku, silnejšie sú rozvinuté doplnkové médiá (rozhlas, reklamné plagáty). Návrh na revíziu direktívy "televízie bez hraníc", v ktorej by televízna reklama nebola obmedzená. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2006: 1-4
článok
Počet záznamov: 1