Počet záznamov: 1  

Teoretické a praktické aspekty marketingového plánovania

  1. Názov Teoretické a praktické aspekty marketingového plánovania
    Preklad názvuTheoretical and practical aspects of marketing planning
    Autorské údajeMária Hasprová, Štefan Žák
    Autor Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manžment : vedecký časopis Vysokej školy ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave. Roč. 2, č. 2 (jún 2006), s. 26-31. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2006. ISSN 1337-2955
    PoznámkyČlánok sa nachádza aj v časopise Verejná správa a regionálny rozvoj, roč. 2, č. 1 (marec 2006), s. 50-55
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * plánovanie * plán marketingový * trh * konkurencia * firmy * komunikácia * manažment
    AnotáciaMarketingové plánovanie ako nevyhnutná súčasť marketingového procesu, ktorá udržuje rovnováhu medzi cieľmi a zdrojmi firmy a meniacimi sa trhovými príležitosťami. Špecifiká marketingového plánovania. Dôvody a výhody marketingového plánovania. Problémy spojené s marketingovým plánovaním a implementáciou plánu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE06 00243-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2006: 1-3

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.