Počet záznamov: 1
Tržní orientace - nový směr vývoja marketingu ?
Názov Tržní orientace - nový směr vývoja marketingu ? Autorské údaje Eva Tomášková, Lucie Kaňovská Autor Tomášková Eva Spoluautori Kovandová Sylvia Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 16, č. 3 (2006), s. 12-14. - Praha : Česká marketingová společnost, 2006. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * koncepcie * trh * podnik * zákazníci * partneri obchodní * komunikácia * spolupráca vedeckovýskumná * výhody konkurenčné Anotácia Trhová orientácia je založená na marketingovej koncepcii. Má pozitívny vplyv na podnikový výkon. Faktory prispievajúce k zvýšeniu trhovej orientácie - vzťah organizácie k obchodným partnerom, postoj ku konkurencii, kooperácia a komunikácia vo vnútri organizácie, spolupráca s VŠ a výskumnými ústavmi. Sú to podnikmi ovplyvniteľné faktory, pričom mnohokrát zostávajú nevyužité. Trhová orientácia poskytuje podnikom konkurenčnú výhodu, lebo je jednou z metód, ktorá reaguje na podnety vychádzajúce z trhu, aplikuje získané informácie do rozhodovania a integruje všetky činnosti organizácie. Význam trhovej orientácie stále narastá. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2006: 1-4
článok
Počet záznamov: 1