Počet záznamov: 1
Uplatňovanie manažmentu kvality v odvetví služieb
Názov Uplatňovanie manažmentu kvality v odvetví služieb Autorské údaje Monika Koreňová Autor Koreňová Monika Zdrojový dokument Acta oeconomica Cassoviensia no 10. S. 37-47. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2006 / Varcholová Tatiana ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. ISBN 80-225-2200-7 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 658.56 - Kontrola akosti. Hospodárenie s nástrojmi. Hospodárenie s materiálom, surovinami a výrobkami Heslá služby * kvalita * riadenie kvality * spokojnosť zákazníkov * normy ISO Anotácia Príspevok sa zameriava na procesy manažmentu kvality služieb. Dôvody rastu významu kvality služieb. Kvalitná služba a spokojnosť zákazníka. Jednotlivé aspekty, faktory, ktoré ovplyvňujú potreby a očakávania zákazníkov (kritické, taktické, strategické a podporné faktory). Manažment kvality zahŕňa tri dôležité manažérske procesy: plánovanie kvality, riadenie kvaliy, zlepšovanie kvality. Kľúčovú úlohu v procese manažmentu kvality zohráva marketingový prieskum, výsledky prieskumu by mali byť zosumarizované do stručného popisu služby, proces návrhu služby musí vyústiť v podrobnú špecifikáciu. Vývojové trendy na trhu služieb v budúcnosti. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1