Počet záznamov: 1  

The adoption of information technology in marketing

  1. SYS0049442
    LBL
      
    02262naa$$2200397$$$450$
    005
      
    20240502083130.9
    100
      
    $a 20061122d2006 m y slo 03 ba
    101
    0-
    $a eng $d eng $d slo
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a The adoption of information technology in marketing $f Dagmar Lesáková
    330
      
    $a Marketing je jednou z oblastí manažmentu, v ktorých boli informačné a komunikačné technológie aplikované relatívne neskoro, v poslednej dobe sa IT v marketingu stali cestou ku konkurenčnej výhode. 9 percent celkových výdavkov na IT v SR smeruje do marketingu. Hodnotenie podstaty a rozsahu IT aplikácií v marketingu, analýza dopadov na zmeny marketingových aktivít. Výsledky výskumu realizovaného v roku 2005 na 115 slovenských podnikoch použitím Delfskej metódy. Výsledky výskumu otvárajú rad otázok o zmenách v podstate a štruktúre marketingovej funkcie.
    463
    -1
    $1 010 $a 80-245-1091-X $1 200 1 $a Nová teorie ekonomiky a managementu organizací $e sborník z mezinárodní vědecké konference, Praha, říjen 2006 $h 2. díl $v S. 843-851 $1 210 $a Praha $c Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica $d 2006
    541
    1-
    $a Aplikácia informačných technológií v marketingu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    675
      
    $a 681.3 $T . $3 eu_un_auth*h0000369 $x Stroje a zariadenia na spracovanie dát. Počítače
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048949 $a Lesáková $b Dagmar $f 1949- $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20061122 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.