Počet záznamov: 1
Strategické rozhodnutia v marketingu agropotravinárskeho podniku zamerané na produkt a spotrebiteľa
Názov Strategické rozhodnutia v marketingu agropotravinárskeho podniku zamerané na produkt a spotrebiteľa Autorské údaje Juraj Chebeň Autor Chebeň Juraj EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 4, č. 1-2 (2006), s. 28-32. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2006. ISSN 1336-1864 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * marketing mix * agropotravinárstvo * výrobky poľnohospodárske * trh * konkurencia * spotrebitelia Anotácia Marketing v agropotravinárstve. Efektívnosť marketingových aktivít a ich dopad na úroveň odbytu, na hospodárske výsledky agroproducentov a na úroveň zamestnanosti v agrorezorte. Široká škála produktov. Strategické marketingové rozhodnutia agropotravinárskeho podniku. Podstatné kroky marketingovej stratégie. Možnosti a využitie prvkov marketingových stratégií v agropotravinárstve v Slovenskej republike. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E06 00134-007, OBF - Archív EPC, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2006: 1-4
článok
Počet záznamov: 1