Počet záznamov: 1
Diskonty menia stratégiu
Názov Diskonty menia stratégiu Autorské údaje Daniela Krofiánová Autor Krofiánová Daniela Zdrojový dokument Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. Roč. 11, č. 12 (december 2006), s. 22. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2006. ISSN 1335-2008 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.37 - Maloobchod Heslá obchod * maloobchod * reťazce obchodné * predajne diskontné * koncentrácia * internacionalizácia Anotácia Do osemdesiatych rokov 20. stroročia ovplyvňovali vývoj na trhu producenti značkových výrobkov. V deväťdesiatych rokoch sa začala výrazná akcelerácia rastu obchodných reťazcov. Fenomén koncentrácie a internacionalizácie, nadnárodné reťazce. Rozmanitosť predajných kanálov. Zmeny v spotrebiteľskom správaní v oblasti diskontných reťazcov. Diskonty menia svoju stratégiu a snažia sa konkurovať supermarketom. Rozširujú ponuku ovocia, zeleniny, pečiva a tiež nepotravinárskych produktov. Novým fenoménom je diskontný hypermarket. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2006: 7-12 + 3 príl.
článok
Počet záznamov: 1