Počet záznamov: 1
Benchmarking a marketingová analýza
Názov Benchmarking a marketingová analýza Preklad názvu Benchmarking and marketing analyses Autorské údaje Matúš Dzuro Autor Dzuro Matúš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. Roč. 5, č. 4 (december 2006), s. 38-46. - Nové Zámky : Secos, 2006. ISSN 1336-1732 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy Heslá benchmarking * marketing * konkurencia * podnik * stratégia marketingová * kultúra podnikania Anotácia Benchmarking a jeho klasifikácia. Možnosti jeho uplatnenia v marketingu a algoritmus implementácie metódy v marketingovej analýze. Riziká a obmedzenia benchmarkingu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2006: 1-4
článok
Počet záznamov: 1