Počet záznamov: 1
Jak inteligentně využít CRM systém
SYS 0051896 LBL 01326naa$$2200265$$$450$ 005 20231016105214.3 100 $a 20070116a2006łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Jak inteligentně využít CRM systém $f Jiří Jelínek 330 $a Zákaznícka databáza ako produkt, ktorého hodnota intenzívnym využívaním rastie. Tri zložky systému CRM. Najširšie možnosti využitia systému CRM v oblasti peňažníctva. Situácia využívania systému CRM v krajinách s rozvíjajúcou sa ekonomikou. U akých produktov je možné uplatniť efektívny cross-selling s podporou CRM systému. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0109823 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 3, č. 12 (prosinec 2006), s. 20 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2006 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi 610 1-
$9 eu_un_auth*0002966 $a systém CRM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006608 $a trh finančný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004145 $a peňažníctvo 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z cze $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0032640 $a Jelínek $b Jiří $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20070116 $g AACR2
Počet záznamov: 1