Počet záznamov: 1  

Jak inteligentně využít CRM systém

  1. SYS0051896
    LBL
      
    01326naa$$2200265$$$450$
    005
      
    20231016105214.3
    100
      
    $a 20070116a2006łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Jak inteligentně využít CRM systém $f Jiří Jelínek
    330
      
    $a Zákaznícka databáza ako produkt, ktorého hodnota intenzívnym využívaním rastie. Tri zložky systému CRM. Najširšie možnosti využitia systému CRM v oblasti peňažníctva. Situácia využívania systému CRM v krajinách s rozvíjajúcou sa ekonomikou. U akých produktov je možné uplatniť efektívny cross-selling s podporou CRM systému.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0109823 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 3, č. 12 (prosinec 2006), s. 20 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2006
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002966 $a systém CRM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006608 $a trh finančný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004145 $a peňažníctvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z cze $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0032640 $a Jelínek $b Jiří $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20070116 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.