Počet záznamov: 1
Využitie štatistiky v marketingovom výskume
Názov Využitie štatistiky v marketingovom výskume . (2/2) Autorské údaje Marián Rimarčík Autor Rimarčík Marián EUBPHFKUF - Katedra účtovníctva a financií PHF Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 4, č. 1-2 (2006), s. 7-10. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2006. ISSN 1336-1864 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 311 - Štatistika ako veda. Štatistická teória Heslá štatistika * výskum štatistický * údaje štatistické * metódy štatistické * marketing * škálovanie * analýza zhluková * odhady Anotácia Úloha induktívnej štatistiky. Populácia a vzorka. Testy významnosti. Použitie intervalových odhadov. Predpoklady využitia induktívnej štatistiky. Viacrozmerné prieskumné techniky: 1. Zhluková analýza 2. Faktorová analýza a analýza hlavných komponentov 3. Multidimenzionálne škálovanie 4. Optimálne škálovanie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2006: 1-4
článok
Počet záznamov: 1