Počet záznamov: 1
Využitie štatistiky v marketingovom výskume
SYS 0052004 LBL 01443naa$$2200289$$$450$ 005 20230907082641.5 100 $a 20070118a2006łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Využitie štatistiky v marketingovom výskume $h (2/2) $f Marián Rimarčík 330 $a Úloha induktívnej štatistiky. Populácia a vzorka. Testy významnosti. Použitie intervalových odhadov. Predpoklady využitia induktívnej štatistiky. Viacrozmerné prieskumné techniky: 1. Zhluková analýza 2. Faktorová analýza a analýza hlavných komponentov 3. Multidimenzionálne škálovanie 4. Optimálne škálovanie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0109590 $1 011 $a 1336-1864 $1 200 1 $a Marketingová panoráma $e odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti $v Roč. 4, č. 1-2 (2006), s. 7-10 $1 210 $a Bratislava $c Slovenská marketingová spoločnosť $d 2006 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006284 $a štatistika 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007198 $a výskum štatistický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006798 $a údaje štatistické 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003328 $a metódy štatistické 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0006975 $a škálovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001108 $a analýza zhluková 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003926 $a odhady 675 $a 311 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000032 $x Štatistika ako veda. Štatistická teória 700 -1
$3 eu_un_auth*p0073619 $a Rimarčík $b Marián $4 070 $p EUBPHFKUF $T Katedra účtovníctva a financií PHF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20070118 $g AACR2
Počet záznamov: 1