Počet záznamov: 1  

Využitie štatistiky v marketingovom výskume

  1. SYS0052004
    LBL
      
    01443naa$$2200289$$$450$
    005
      
    20230907082641.5
    100
      
    $a 20070118a2006łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Využitie štatistiky v marketingovom výskume $h (2/2) $f Marián Rimarčík
    330
      
    $a Úloha induktívnej štatistiky. Populácia a vzorka. Testy významnosti. Použitie intervalových odhadov. Predpoklady využitia induktívnej štatistiky. Viacrozmerné prieskumné techniky: 1. Zhluková analýza 2. Faktorová analýza a analýza hlavných komponentov 3. Multidimenzionálne škálovanie 4. Optimálne škálovanie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0109590 $1 011 $a 1336-1864 $1 200 1 $a Marketingová panoráma $e odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti $v Roč. 4, č. 1-2 (2006), s. 7-10 $1 210 $a Bratislava $c Slovenská marketingová spoločnosť $d 2006
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006284 $a štatistika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007198 $a výskum štatistický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006798 $a údaje štatistické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003328 $a metódy štatistické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0006975 $a škálovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001108 $a analýza zhluková
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003926 $a odhady
    675
      
    $a 311 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000032 $x Štatistika ako veda. Štatistická teória
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0073619 $a Rimarčík $b Marián $4 070 $p EUBPHFKUF $T Katedra účtovníctva a financií PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20070118 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.