Počet záznamov: 1
View of the reality of marketing management in small and medium-sized businesses in Slovakia
Názov View of the reality of marketing management in small and medium-sized businesses in Slovakia Preklad názvu Pohľad na realitu marketingového riadenia v malých a stredných podnikoch Slovenska Autorské údaje Štefan Majtán, Katarína Grančičová Autor Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 36, č. 1 (2007), s. 7-21. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2007. ISSN 0323-262X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá Slovensko * marketing * podnik malý * podnik stredný * stratégia marketingová * plánovanie podnikové * marketing manažment Anotácia Prezentácia všeobecných názorov na postavenie marketingu v malých a stredných podnikoch. Prieskum umožnil získať poznatky nielen o implementácii marketingu v týchto podnikoch, ale aj vymedziť faktory, ktoré túto implementáciu ovplyvňujú. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E07 00215-002, FPM - Archív EPC, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 1-4
článok
Počet záznamov: 1