Počet záznamov: 1  

Manažment väzieb zákazníkov - nástroj zlepšenia postavenia poisťovateľov na poistnom trhu

  1. Názov Manažment väzieb zákazníkov - nástroj zlepšenia postavenia poisťovateľov na poistnom trhu
    Preklad názvuCustomers' relationships management - tool of improvement of insurers position on the market
    Autorské údajeJarmila Buchová
    Autor Buchová Jarmila
    Zdrojový dokument Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike. Roč. 1, č. 3 (2006), s. 35-40. - Bratislava : CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu, 2006. ISSN 1336-9105
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 368 - Poisťovníctvo
    Heslá poisťovníctvo * trh poistný * riadenie vzťahov so zákazníkmi * starostlivosť o zákazníkov * marketing služieb * marketing * manažment * lojálnosť zákazníkov
    AnotáciaRastúci význam manažovania marketingu v poisťovníctve a najmä vytvárania väzieb medzi poisťovňou a klientom. Špecifiká marketingu v poisťovníctve. Etapy vývoja poistného trhu. Manažment väzieb so zákazníkmi, jeho nástroje a ich využitie. Fázy budovania väzieb.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 3

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.