Počet záznamov: 1
Nástroje marketingového controllingu
SYS 0055923 LBL 01410naa$$2200253$$$450$ 005 20220718123931.3 100 $a 20070417a2006łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Nástroje marketingového controllingu $f Andrej Kriváň 330 $a Marketingový kontroling je významným prvkom riadenia stredných a veľkých spoločností. Charakteristika marketingového kontrolingu. Nástroje marketingového kontrolingu - porovnávací výpočet nákladov, kalkulácia krycieho príspevku, vývojová kalkulácia krycieho príspevku, analýza odchýlok výnosov. ABC analýza - Activity based costing. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0055521 $1 011 $a 1337-2955 $1 200 1 $a Verejná správa a regionálny rozvoj $e ekonómia a manžment $e vedecký časopis Vysokej školy ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave $v Roč. 2, č. 2 (jún 2006), s. 50-55 $1 210 $a Bratislava $c Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave $d 2006 541 1-
$a Marketing controlling tools 610 1-
$9 eu_un_auth*0005759 $a kontroling 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*0005841 $a metóda ABC 675 $a 65.012 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000295 $x Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy 700 -1
$3 eu_un_auth*p0060054 $a Kriváň $b Andrej $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20070417 $g AACR2
Počet záznamov: 1