Počet záznamov: 1  

Nástroje marketingového controllingu

  1. SYS0055923
    LBL
      
    01410naa$$2200253$$$450$
    005
      
    20220718123931.3
    100
      
    $a 20070417a2006łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Nástroje marketingového controllingu $f Andrej Kriváň
    330
      
    $a Marketingový kontroling je významným prvkom riadenia stredných a veľkých spoločností. Charakteristika marketingového kontrolingu. Nástroje marketingového kontrolingu - porovnávací výpočet nákladov, kalkulácia krycieho príspevku, vývojová kalkulácia krycieho príspevku, analýza odchýlok výnosov. ABC analýza - Activity based costing.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0055521 $1 011 $a 1337-2955 $1 200 1 $a Verejná správa a regionálny rozvoj $e ekonómia a manžment $e vedecký časopis Vysokej školy ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave $v Roč. 2, č. 2 (jún 2006), s. 50-55 $1 210 $a Bratislava $c Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave $d 2006
    541
    1-
    $a Marketing controlling tools
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005759 $a kontroling
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005841 $a metóda ABC
    675
      
    $a 65.012 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000295 $x Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0060054 $a Kriváň $b Andrej $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20070417 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.