Počet záznamov: 1  

Informačné systémy marketingu

  1. Názov Informačné systémy marketingu
    Autorské údajeMiroslav Mariaš a kol.
    Autor Mariaš Miroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Kubiš Juraj EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave
    Vydavateľské údajeBratislava : GeoPARNAS , 2007. - 331 s.
    ISBN978-80-969607-1-2
    Druh dokumentuučebnice
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * systémy informačné * technológie informačné * informácie * rozhodovanie * modely rozhodovania * stratégia marketingová * systém CRM * riadenie reťazcov dodávateľských * vzťahy dodávateľsko-odberateľské * procesy podnikové * podnikanie elektronické * internet * riadenie znalostí
    Kategória EPCVysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Počet ex.8, z toho voľných 6, prezenčne 2
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Signatúra816790-816797
    Archív EPCE08 00407-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    816790SEKSklad knižničného fondulen prezenčne
    816791SEKSklad knižničného fonduvoľný
    816792SEKSklad knižničného fonduvoľný
    816793SEKSklad knižničného fonduvoľný
    816794SEKSklad knižničného fonduvoľný
    816795SEKSklad knižničného fonduvoľný
    816796SEKSklad knižničného fonduvoľný
    816797SEKPobočka SEK Košicelen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.