Počet záznamov: 1  

Využití sponzoringu ve sportu jako nástroje komunikačního mixu

  1. Názov Využití sponzoringu ve sportu jako nástroje komunikačního mixu
    Autorské údajeŠárka Borkovcová
    Autor Borkovcová Šárka
    Zdrojový dokument Ekonomická revue : vědecko-odborný časopis Ekonomické fakulty Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava. Roč. 10, č. 1 (2007), s. 80-84. - Ostrava : VŠB - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta, 2007. ISSN 1212-3951
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá šport * marketing * reklama * sponzorovanie * marketing mix
    AnotáciaVymedzenie pojmu sponzoring. Formy sponzorovania. Druhy sponzorovania. Ciele športového sponzoringu. Výhody sponzoringu v športe.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.