Počet záznamov: 1  

Strategie podnikání ve venkovské turistice

  1. Názov Strategie podnikání ve venkovské turistice
    Autorské údajeEva Šimková
    Autor Šimková Eva
    Zdrojový dokument Moderní řízení : měsíčník vydavatelství Economia. Roč. 42, č. 7 (Červenec 2007), s. 23-26. - Praha : Economia, 2007. ISSN 0026-8720
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá ruch cestovný vidiecky * riadenie strategické * marketing * rozvoj regionálny * príležitosť pracovná * ochrana prírody * ochrana prostredia životného * služby * plánovanie
    AnotáciaEkonomický a sociálny prínos vidieckeho cestovného ruchu. Nevyhnutnosť efektívneho strategického plánovania a marketingového prístupu. Podnikateľský zámer a plán. Strategické zámery. Zelený, alebo ekologický marketing - green marketing - vo vidieckom cestovnom ruchu. Zodpovednosť voči ochrane a udržiavania kvality umelého a prírodného prostredia.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.