Počet záznamov: 1
Marketing v nových podmienkach Európy
Názov Marketing v nových podmienkach Európy Autorské údaje Dagmar Lesáková Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Management, economics and business development in the new european conditions : V. international scientific conference : Brno - Rozdvojovice, 25-26 may 2007. - Brno : Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská, 2007 ; Management, economics and business development in the new european conditions V. international scientific conference. ISBN 978-80-7204-532-7 Výstup z projektu VEGA 1/4582/07 Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody
Poznámky VEGA 1/4582/07 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * značky výrobkov * produkty * trh * zákazníci * systém CRM * konkurencia Anotácia Udržateľná konkurenčná výhoda ako výsledok úspešnej implementácie marketingovej stratégie. Kľúčové indikátory marketingovej úspešnosti. Adaptácia mier úspešnosti podľa typu marketingovej stratégie. Použitie širšieho súboru ukazovateľov a mier výkonu. Súbor pužitých mier výkonu by mal byť prispôsobený - šitý na mieru konkrétneho podniku. Vytvorenie pyramídy vzájomne prepojených indikátorov výkonu. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E07 00423-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1