Počet záznamov: 1
Politický marketing
Názov Politický marketing : úvod do teorie a praxe Autorské údaje Andrzej Jabloński a kol., přeložil: Lubomír Kopeček Autor Jabloński Andrzej Ďalší autori Kopeček Lubomír (Prekladateľ) Vydavateľské údaje Brno : Barrister & Principal , 2006. - 203 s. Edícia Studium ISBN 80-7364-011-2 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 32 - Politika Heslá politika * marketing * teória a prax * kampane volebné * analýzy * metódy * diagnostikácia * voľby * strany politické * práca s verejnosťou * propagácia * lobizmus * USA Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 819458
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 819458 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1