Počet záznamov: 1  

Podniková kultúra - fenomén ovplyvňujúci úspešnosť podniku na trhu

  1. SYS0061714
    LBL
      
    01491naa$$2200217$$$450$
    005
      
    20231116125624.0
    100
      
    $a 20070823a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Podniková kultúra - fenomén ovplyvňujúci úspešnosť podniku na trhu $f Alžbeta Bieliková
    330
      
    $a Šesť hlavných príčin porušovania noriem etického správania jednotlivca v rámci podnikovej kultúry. Z etického hľadiska rozlišujeme päť vývojových typov podnikov, a to podľa ich záujmu o zisk a podnikateľskú etiku - amorálny podnik, formálne právny podnik, spoločensky zodpovedný podnik, eticky sa rodiaci podnik, etický podnik. Podniková kultúra podporuje alebo naopak bráni dosahovaniu podnikových cieľov, zvyšovaniu výkonnosti, a tým aj zlepšovaniu jeho konkurenčnej pozície na trhu. Budovanie optimálnej podnikovej kultúry nie je jednorázovou kampaňovou aktivitou, ale uceleným a systematickým procesom. Jednotlivé kroky procesu budovania podnikovej kultúry.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0129816 $1 011 $a 1335-1583 $1 200 1 $a Poradca $v Č. 13 (2007), s. 203-206 $1 210 $a Žilina $c Poradca $d 2007
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002981 $a kultúra podniková
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007593 $a zodpovednosť spoločenská
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002026 $a etika podniková
    675
      
    $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0004933 $a Bieliková $b Alžbeta $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20070823 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.