Počet záznamov: 1
Podniková kultúra - fenomén ovplyvňujúci úspešnosť podniku na trhu
SYS 0061714 LBL 01491naa$$2200217$$$450$ 005 20231116125624.0 100 $a 20070823a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Podniková kultúra - fenomén ovplyvňujúci úspešnosť podniku na trhu $f Alžbeta Bieliková 330 $a Šesť hlavných príčin porušovania noriem etického správania jednotlivca v rámci podnikovej kultúry. Z etického hľadiska rozlišujeme päť vývojových typov podnikov, a to podľa ich záujmu o zisk a podnikateľskú etiku - amorálny podnik, formálne právny podnik, spoločensky zodpovedný podnik, eticky sa rodiaci podnik, etický podnik. Podniková kultúra podporuje alebo naopak bráni dosahovaniu podnikových cieľov, zvyšovaniu výkonnosti, a tým aj zlepšovaniu jeho konkurenčnej pozície na trhu. Budovanie optimálnej podnikovej kultúry nie je jednorázovou kampaňovou aktivitou, ale uceleným a systematickým procesom. Jednotlivé kroky procesu budovania podnikovej kultúry. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0129816 $1 011 $a 1335-1583 $1 200 1 $a Poradca $v Č. 13 (2007), s. 203-206 $1 210 $a Žilina $c Poradca $d 2007 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002981 $a kultúra podniková 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007593 $a zodpovednosť spoločenská 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002026 $a etika podniková 675 $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia 700 -1
$3 eu_un_auth*0004933 $a Bieliková $b Alžbeta $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20070823 $g AACR2
Počet záznamov: 1