Počet záznamov: 1
Meranie kvality vzťahu so zákazníkmi
Názov Meranie kvality vzťahu so zákazníkmi Autorské údaje Zora Trnková Autor Trnková Zora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument EDAMBA 2007 : 10. medzinárodná vedecká konferencia : zborník prác doktorandov : Nové Zámky, apríl 2007. S. 417-422. - Nové Zámky : SECOS, 2007. ISBN 978-80-225-2380-6 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * zákazníci * podnik * kvalita Anotácia Charakteristika marketingu. Spokojnosť zákazníkov ako kvalitatívna miera marketingovej úspešnosti podniku. Udržanie si zákazníka. Následok zákazníckej nespokojnosti strata zákazníka. Plnenie zákazníckych potrieb a želaní. Klasifikácia zákazníkov. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
článok
Počet záznamov: 1