Počet záznamov: 1  

Nové prístupy k hodnoteniu marketingového výkonu

  1. SYS0066588
    LBL
      
    02147nla$$2200421$$$450$
    005
      
    20240502083159.1
    100
      
    $a 20071113a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Nové prístupy k hodnoteniu marketingového výkonu $f Dagmar Lesáková
    301
      
    $a VEGA 82/07
    330
      
    $a Obsah a význam indikátorov marketingového výkonu. Adaptácia mier úspešnosti podľa typu marketingovej stratégie. Pyramída indikátorov marketingového výkonu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0066872 $1 010 $a 978-80-903808-8-2 $1 200 1 $a Ekonomické znalosti pro tržní praxi $b elektronický zdroj $e mezinárodní vědecká konference, Olomouc 13.9.2007 $e sborník příspěvků $f editor Jaroslava Kubátová $v S. 263-267 $1 210 $a Olomouc $c Lešingrová Romana $d 2007 $1 215 $a CD-ROM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048949 $a Lesáková $b Dagmar $f 1949- $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20071113 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.