Počet záznamov: 1
Konkurenčný verzus generický benchmarking a ich potenciál viesť ku konkurenčnej výhode
SYS 0067525 LBL 01684naa$$2200373$$$450$ 005 20240502071819.6 100 $a 20071128a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Konkurenčný verzus generický benchmarking a ich potenciál viesť ku konkurenčnej výhode $f Pavol Kopec 330 $a Charakteristika benchmarkingu. Typy benchmarkingu: interný, konkurenčný a generický benchmarking. Dosahovanie konkurenčných výhod prostredníctvom generického benchmarkingu stratégií. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0129761 $1 011 $a 1336-1864 $1 200 1 $a Marketingová panoráma $e odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti $v Roč. 5, č. 1-2 (2007), s. 24-25, 28 $1 210 $a Bratislava $c Slovenská marketingová spoločnosť $d 2007 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001249 $a benchmarking 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005419 $a riadenie podnikové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003324 $a metódy riadenia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005427 $a riadenie strategické 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007080 $a výhody konkurenčné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005863 $a spolupráca podnikov 675 $a 65.012 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000295 $x Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy 700 -1
$3 eu_un_auth*p0075059 $a Kopec $b Pavol $4 070 $p EUBOBFKMA $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20071128 $g AACR2
Počet záznamov: 1