Počet záznamov: 1
Lojálny zákazník-cieľ každej organizácie
SYS 0067827 LBL 01146naa$$2200241$$$450$ 005 20231012070915.9 100 $a 20071207a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Lojálny zákazník-cieľ každej organizácie $f Miriam Mikulková 330 $a Získanie konkurenčnej výhody pre organizáciu. Zákazník ako najdôležitejší element organizácie. Identifikácia typického zákazníka. Charakteristika spokojného zákazníka. Dôvody nespokojnosti zákazníka. Lojálny zákazník. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0129706 $1 011 $a 1335-9231 $1 200 1 $a Kvalita $e odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu $v Roč. 15, č. 3 (2007), s. 36-38 $1 210 $a Žilina $c MASM $d 2007 541 1-
$a Loyal customer - aim of every organisation 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004023 $a organizácie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov 675 $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy 700 -1
$3 eu_un_auth*0018133 $a Mikulková $b Miriam $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20071207 $g AACR2
Počet záznamov: 1