Počet záznamov: 1  

Lojálny zákazník-cieľ každej organizácie

  1. SYS0067827
    LBL
      
    01146naa$$2200241$$$450$
    005
      
    20231012070915.9
    100
      
    $a 20071207a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Lojálny zákazník-cieľ každej organizácie $f Miriam Mikulková
    330
      
    $a Získanie konkurenčnej výhody pre organizáciu. Zákazník ako najdôležitejší element organizácie. Identifikácia typického zákazníka. Charakteristika spokojného zákazníka. Dôvody nespokojnosti zákazníka. Lojálny zákazník.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0129706 $1 011 $a 1335-9231 $1 200 1 $a Kvalita $e odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu $v Roč. 15, č. 3 (2007), s. 36-38 $1 210 $a Žilina $c MASM $d 2007
    541
    1-
    $a Loyal customer - aim of every organisation
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004023 $a organizácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov
    675
      
    $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0018133 $a Mikulková $b Miriam $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20071207 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.