Počet záznamov: 1  

Zákazník a jeho pozícia v marketingovej koncepcii vysokej školy

  1. Názov Zákazník a jeho pozícia v marketingovej koncepcii vysokej školy
    Preklad názvuCustomer and their position in marketing conception of a university
    Autorské údajeAndrej Miklošík
    Autor Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentMarketing vzdelávacích inštitúcií : vedecký zborník príspevkov. S. 84-91. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2007. ISBN 978-80-89220-86-1
    Výstup z projektu VEGA 1/4561/07 Teoretické a metodologické východiská marketingového spravodajstva zameraného na konkurenciu
    PoznámkyVEGA 1/4561/07
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba
    Heslá vzdelávanie vysokoškolské * marketing * komunikácia marketingová * zákazníci * študenti * firmy * financie * štát
    AnotáciaVybrané okruhy problémov marketingu na vysokých školách. Typológia zákazníkov vysokých škôl. Pozícia študenta voči vysokej škole. Vzťahy vysokej školy s firemným okolím. Problematika financií vysokých škôl.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 00034-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.