Počet záznamov: 1
Vplyv exportného výkonu na tvorbu marketingovej stratégie: analýza malých a stredných podnikov v SR
Názov Vplyv exportného výkonu na tvorbu marketingovej stratégie: analýza malých a stredných podnikov v SR Autorské údaje Dagmar Lesáková Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. Roč. 6, č. 4 (December 2007), s. 94-100. - Nové Zámky : Secos, 2007. ISSN 1336-1732 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá analýza ekonomická * stratégia marketingová * adaptácia * marketing mix * štandardizácia * podnik malý * podnik stredný * Slovensko Anotácia Skúmanie vplyvu exportného výkonu na tvorbu marketingovej stratégie. Na základe formulovania viacerých hypotéz výskumu sa analyzujú na vzorke 115 podnikov väzby medzi mierou angažovanosti v exporte, faktormi exportu, charakteristikami exportných trhov a podobou marketingovej stratégie. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 00205-007, OBF - Archív EPC, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 1-4
článok
Počet záznamov: 1