Počet záznamov: 1
Vplyv exportného výkonu na tvorbu marketingovej stratégie: analýza malých a stredných podnikov v SR
SYS 0068652 LBL 01969naa$$2200385$$$450$ 005 20240502071831.0 100 $a 20080107a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Vplyv exportného výkonu na tvorbu marketingovej stratégie: analýza malých a stredných podnikov v SR $f Dagmar Lesáková 330 $a Skúmanie vplyvu exportného výkonu na tvorbu marketingovej stratégie. Na základe formulovania viacerých hypotéz výskumu sa analyzujú na vzorke 115 podnikov väzby medzi mierou angažovanosti v exporte, faktormi exportu, charakteristikami exportných trhov a podobou marketingovej stratégie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0129779 $1 011 $a 1336-1732 $1 200 1 $a Nová ekonomika $d <The> New economy $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal $z eng $v Roč. 6, č. 4 (December 2007), s. 94-100 $1 210 $a Nové Zámky $c Secos $d 2007 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001077 $a analýza ekonomická 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001005 $a adaptácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006280 $a štandardizácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004293 $a podnik malý 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004308 $a podnik stredný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048949 $a Lesáková $b Dagmar $f 1949- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20080107 $g AACR2
Počet záznamov: 1