Počet záznamov: 1  

Vplyv exportného výkonu na tvorbu marketingovej stratégie: analýza malých a stredných podnikov v SR

  1. SYS0068652
    LBL
      
    01969naa$$2200385$$$450$
    005
      
    20240502071831.0
    100
      
    $a 20080107a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Vplyv exportného výkonu na tvorbu marketingovej stratégie: analýza malých a stredných podnikov v SR $f Dagmar Lesáková
    330
      
    $a Skúmanie vplyvu exportného výkonu na tvorbu marketingovej stratégie. Na základe formulovania viacerých hypotéz výskumu sa analyzujú na vzorke 115 podnikov väzby medzi mierou angažovanosti v exporte, faktormi exportu, charakteristikami exportných trhov a podobou marketingovej stratégie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0129779 $1 011 $a 1336-1732 $1 200 1 $a Nová ekonomika $d <The> New economy $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal $z eng $v Roč. 6, č. 4 (December 2007), s. 94-100 $1 210 $a Nové Zámky $c Secos $d 2007
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001077 $a analýza ekonomická
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001005 $a adaptácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006280 $a štandardizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004293 $a podnik malý
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004308 $a podnik stredný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048949 $a Lesáková $b Dagmar $f 1949- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20080107 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.